Archiwum aktualności:

Ćwiczenia na wąską talięDodano: 25.10.10

 

Talia osy to ideał sylwetki kobiety, każda z nas o nim marzy. Aby ją jednak osiągnąć potrzeba wiele pracy i wytrwałości. Przedstawiamy zestaw ćwiczeń na zgrabną talię. Ich efekt możemy wzmocnić jazdą na rowerze czy bieganiem.

Zadaniem ćwiczeń jest wzmocnienie mięśni skośnych brzucha zewnętrznych. Warto to wiedzieć, gdyż ćwicząc będziecie mogły skoncentrować się na obciążaniu właśnie tych mięśni.


Aby uzyskać optymalne rezultaty, powinno się stosować do poniższych wskazówek:


Ćwiczenia na dolne mięśnie brzucha powinno się wykonywać przed ćwiczeniami na mięśnie skośne lub górne, ponieważ dolne mięśnie są zazwyczaj słabsze.

 

Nie powinno się wykonywać wszystkich ćwiczeń na mięśnie brzucha tego samego dnia. To za duże obciążenie. Mięśnie brzucha wymagają długiego okresu odpoczynku czyli 24 - 72 godziny,

Mięśnie brzucha, podobnie jak i łydek charakteryzuje duża wytrzymałość. Dlatego nie powinno się odpoczywać pomiędzy seriami ćwiczeń.

Ćwiczenia na talię osy:

Są najskuteczniejszą metodą wymodelowania tej części ciała. Bez codziennej porcji ruchu pozostałe zabiegi nie przyniosą oczekiwanych rezultatów.

 

1. Stojąc wyciągnij w górę splecione dłonie, tak jakbyś chciała nimi dotknąć wysokiego sufitu.


2. Pochyl tułów w prawo, unosząc jednocześnie w górę lewą rękę. Wytrzymaj sekundę i pchnij rękę trochę wyżej. Zrób to samo w drugą stronę.


3. Leżąc na plecach unieś kolana i skrzyżuj stopy. Zrób skłon do przodu, dotykając prawym łokciem lewego kolana, a potem lewym - prawego.


4. Nożyce pionowe: połóż się na podłodze. Ręce ułóż wzdłuż tułowia, a wyprostowane  nogi unieś w górę. Następnie skrzyżuj stopy tak, aby raz jedna, a raz druga była z przodu. Staraj się, żeby przez cały czas nie odrywać pleców od podłogi.


5. Przyciąganie nóg do piersi: usiądź w siadzie podpartym na łokciach. Ręce ułóż wzdłuż ciała. Utrzymując proste plecy, przyciągaj do klatki piersiowej raz prawą, raz lewą nogę.

 

Porady:

Każde z tych ćwiczeń wykonaj w trzech seriach po 10 potórzeń. Jeżeli jesteś w dobrej kondycji lub ćwiczysz już co najmniej 2 tygodnie, zwiększ lilość serii lub powtorzeń.

Bardzo przydatnym przyrządem gimnastycznym, pomagającym zmniejszyć odwód w talii jest koło hula - hop. Kręć je kilka razy dziennie, tak długo jak potrafisz.

Gdy komórki tłuszczowe zaczynają się zmniejszać, pozbywają się też zgromadzonych toksyn. Aby im to zadanie ułatwić, weź codziennie 20 minutową kąpiel w wodzie z dodatkiem soli morskiej. Taki zabieg pojędrnia też skórę.


Dodatkowe zabiegi w naszym SALONIE  w postaci okładów czy masaży  dodatkowo wzmocnią ten efekt, oraz ujędrnią skórę.


Unikaj produktów gazotwórczych (warzyw kapustnych, roślin strączkowych)


Mickiewicza 8/1
28-200 Staszów

Tą wiadomość zobaczysz tylko jeden raz! Przeczytaj uważnie zanim zamkniesz stronę



Po kliknieciu wyślij
Otrzymasz 10% zniżki na każdy zabieg!

Odpowiadając na krótkie pytanie, możesz otrzymać wybrany przez Ciebie zabieg lub usługę w PREZENCIE!

zobacz liste zabiegów
Aby otrzymać Prezent podaj dane:

    ( Informację otrzymasz sms-em)